filesell
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقاله+آموزش+اخبار تازه ها
 

مدیریت استراتژیک ابتدا با تحلیل مسائل پیرامون محیط داخلی و خارجی سازمان، شکل می‌گیرد و پس از پیشنهاد استراتژی‌ها و راهبردهای ممکن و تحلیل آنها، یک یا چند راهبرد بهینه انتخاب می‌شود.
...
علم اخلاقیات، مجموعه اشکال مختلف خُلق و خوی یک شخص، تعریف کننده یک رفتار. اخلاقیات اغلب به یک سنت آرمانی وابسته است که بین چیزی که هست و چیزی که باید باشد، تمایز ایجاد می‌کند، در حالیکه آداب و رسوم وابسته به یک سنت مادی گرا است که تنها به دنبال پیشبرد واقعیت‌های موجود برای دستیابی به خوشبختی همگانی، از طریق رفتار منطقی است.

...

 

 

دانلود




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 97 آذر 21 :: 9:19 عصر :: توسط : علی

در ماه مه 1767 وارد فرانسه شد. او در این زمان کتاب "اعترافات " خود را در ملک "پرنس دوکنتی" به پایان رسانیده بود. در پاریس در اتاق کوچکی زندگی می‌کرد و از کپی کردن نت‌های موسیقی و پانسیون بسیار کمی به زحمت روزگار می‌گذراند. مدت هشت سال زندگی کمابیش آرامی داشت و آوازه‌ی او در همه‌ی اروپا پیچیده بود. تا اینکه در روز دوم ژوئیه‌ی 1778 به دلیل سکته‌ی مغزی، در منزل خود در نزدیکی پاریس چشم از جهان فروبست.
 برخی از هم‌زمانان او همچون "مادام دوستال" بر این باور بودند که او خودکشی کرده است. "رویاهای گردشگر تنها"، اثر خیال‌بافانه‌ی ناتمام او و کتاب پرآوازه‌ی "اعترافات"، که شرح زندگی شصت و شش ساله‌ی اوست، پس از مرگش به چاپ رسیدند...

 

 

دانلود




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 97 آذر 21 :: 8:55 عصر :: توسط : علی

    شکست شناسی طبق تعریف شامل مطالعه و بررسی سطوح شکست، بررسی علل رخ داد شکست، نقش رسوبات در شکست و بررسی مکانیزم شکست می باشد.

    به دلیل امکان مشاهده تصاویر به صورت سه بعدی در میکروسکوپ الکترونی روبشی مطالعات سطوح شکست توسط این میکروسکوپ به خوبی می تواند محقق را در این زمینه راهنمایی نماید.
...

 

 

دانلود




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 97 آذر 21 :: 2:19 عصر :: توسط : علی

درطول تاریخ همواره تعداد زنان جنگجو ، بسیار کم تر از مردان مبارز بوده است ، ولی نکته ی مهم این است که هنگام بروز جنگ و دفاع یک ملت در برابر حمله دشمن ، تنها اعزام مردان به صحنه ی نبرد ضامن پیروزی نخواهد بود ، بلکه حمایت و پشتیبانی از نیروها ، تحریض و تحریک و تشویق مردان به حضور مداوم در جبهه ، مراقبت از کودکان ، پرستاری از مجروحان و مداوای زخمی ها ، قبول مسئولیت زندگی در نبود مردان ، حفظ سنگرهای پشت جبهه و توسعه ی هسته های مقاومت محلی در موارد اضطراری ، تأثیری مستقیم بر روحیه ی رزمندگان و حتی سرنوشت جنگ خواهد داشت. این رسالت و ...

 

دانلود




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 97 آذر 21 :: 2:17 عصر :: توسط : علی

مقدمه:

 

فناوری نانو قادر است در دندان پزشکی کمک شایانی نموده و پیشرفت شگرفی را دراین راستا به وجود آورد. با توجه به امکان دستکاری در عمده خواص مواد به کمک فناوری نانو، می توان به ساخت محصولات با کیفیت تر و بهره وری بیشتر امیدوار بود.
...

 


دانلود




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 97 آذر 21 :: 2:13 عصر :: توسط : علی
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
 
درباره وبلاگ
لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 185581





 
 
filesell